Dagböcker

2kommentarer

 
Att läsa hur jag tänkte när jag inte kunde komma över min första kärlek.
 
Att läsa om hur jag försökte intala mig själv både det ena och det andra.
 
Att läsa om hur jag hade en svacka av dåligt självförtroende.
 
Att läsa om hur sprudlande lycklig jag var för att en viss någon sa grattis på min födelsedag.
 
Att läsa hur jag skrev som om om allt var det största och viktigaste i världen.
 
Att läsa om hur jag blev så arg att jag skakade för att någon jag tyckt om för länge sedan var ett as.
 
 

2 kommentarer

gueeeessss (from ebbs)

12 Mar 2013 17:17

jag lovar och svär på att du var sprudlande lycklig för att jag sa grattis till dig på din födelsedag <3 <3 <3 <3

FlizanLizan

15 Mar 2013 22:26

Hejsan

Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

Kommentera

Publiceras ej