Worst Valentine's Day Ever

1kommentarer

Någon annan kännde sig också deppig över alla hjärtans dag och satte sig på tunnelbanespåret. Det gjorde att det tog mig en timme längre än vanligt att komma hem.
Kvart över fem stod jag i hissen och ögonen tårades för jag var trött, hungrig, stressad och ledsen. Allt kom över mig. Efter några kakor, två enorma koppar starkt Earl Grey och hälften av A walk to remember med svensk undertext kändes det som om jag kunde andas igen.
 
    

 
 
 
Nu, en A4 med fakta på engelska senare, lite franskaövning och ännu en kaka och en alvedon mot min mensvärk känns allt nästan okej. 
Ja, så okej det känns när man är ensam på "alla lyckliga pars och snygga singlars dag".

1 kommentarer

ebbs

16 Feb 2013 20:43

What you talking 'bout gurl? YOU SO SEXY SINGLE GURL!! Nä men på allvar, du är ju syk-snygg, sluta klanka ner på dig själv <3 <3

Kommentera

Publiceras ej