What problems?

2kommentarer

Igår sa min pappa at jag ju nästan är vuxen och kan bestämma en hel del själv. 
Men det stämmer inte. Jag är inte vuxen. Jag är inte ens nästan vuxen. Jag har ju knappt börjat vara tonåring. Jag vill inte vara vuxen. Jag vill inte ens vara nästan-vuxen. Jag känner mig knappt som sexton. Jo såklart jag gör, men ibland känner jag mig så fruktansvärt liten, så oerfaren. Men ibland känner jag mig också så gammal, tråkig och mogen.
Jag måste börja ta vara på att vara tonåring. Jag ska göra fler misstag, fler dumma grejjer, skratta högre och skrika mer. Jag ska vara ute senare, plugga mindre och bara ha kul. 

2 kommentarer

hehehe

20 Feb 2013 17:46

u go girlfriend

leavanny.blogg.se

22 Feb 2013 14:15

Fin blogg :)

Svar: Tack :) klickar in på din nu :D
A smilemore

Kommentera

Publiceras ej