Ta steget ut i världen

0kommentarer

Jag har legat i min säng senaste timmen och bara drömt mig bort. Låtsats att jag skulle våga packa en väska och bara dra. Kanske jag skulle våga ändå, även om jag har svårt att se mig själv tågluffa med en stor ryggsäck och inga bokade hotell..
Men man kan ju göra det på sitt egna sätt. Tågluffa efter en planerad rutt, boka några vandrarhem i förväg så man har nånstans att sova några nätter i alla fall!
Stället jag vill mest till just nu är Paris. Vill sitta på fik och ta en kaffe, strosa längs Champs-Élysées och stå högst upp i Eiffeltornet! Ochs sen åka vidare tillbaka till Franska Rivieran, Nice, Cannes och såklart Juan les Pins där jag bodde i somras. Och åka tillbaka till alla ställen jag var på den här sommaren. Stanna på alla ställen vi bara besökte kort och bara vara i Frankrike ännu en sommar. Åh vad jag älskar Frankrike! (Så länge jag slipper de franska frukostarna, mår illa bara jag tänker på det..)

Kommentera

Publiceras ej